
Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Κατεύθυνσης Κ1, ειδικού υπόβαθρου |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | Μακροοικονομική Θεωρία Ι, Μακροοικονομική Θεωρία II (προαιρετικά) |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση: Να αναγνωρίζει ορισμένα από τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αναπτυσσόμενες χώρες Να αναφέρει τους μηχανισμούς επίλυσης κάποιων από αυτά τα προβλήματα. Να αναλύει με τη χρήση θεωρητικών αλλά και εμπειρικών εργαλείων τα θέματα που προσεγγίζει η οικονομική ανάπτυξη. Να συνδυάζει γνώσεις που διδάχθηκε σε άλλα αντικείμενα (π.χ. Μικροοικονομική, Μακροοικονομική) για την ανάλυση των προβλημάτων. |
Γενικές Ικανότητες |
Αυτόνομη Εργασία Ομαδική Εργασία Δυνατότητα επαγωγικής σκέψης Δυνατότητα επιστημονικής ανάλυσης των γεγονότων |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Υποστήριξη μαθησιακής διδασκαλίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eClass | ||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
2ωρη γραπτή εξέταση (100%) που περιλαμβάνει ερωτήσεις: τύπου ανάπτυξης θέματος γνώσης βιβλιογραφίας |
Μακροοικονομική Θεωρία: Μια προσέγγιση με μικροθεμελίωση, Barro J.Robert Οικονομική Μεγέθυνση, Weil N.D. Αρχές αναπτυξιακής οικονομικής, Βαΐτσος Κωστής |